DOSTAWA

Dostawa towaru
W sklepie Planetadom.pl obowiązują następujące zasady:


* Koszt dostawy jest wyliczany w momencie składania zamówienia i obejmuje dostarczenie przesyłki pod wskazany w zamówieniu adres na terenie Polski. Nie obejmuje natomiast wniesienia towaru do mieszkania, domu czy biura.


* Koszt dostawy jest wyliczany  dla każdego klienta podczas potwierdzenia zamówienia przez dział handlowy.

 

 

Aktualnie opłaty kształtują się następująco:

 

 dla zamówień do 1000 zł - 149 zł 

zamówienia w przedziale kwotowym -  1000 do 1400 zł - 159 zł

zamówienia w przedziale kwotowym 1400 do 1900 zł - 169 zł

zamówienia od kwoty 1900 zł do 2500 zł - 179 zł

zamówienia powyżej kwoty 2500 zł do 3000 zł - 189 zł

powyżej kwoty 3000 zł - dostawa GRATIS!

 

 

 

płatność za pobraniem - 189 zł 

 

przesyłki drobne np. sztukowe ilości dekoracji 

- proszę o kontakt - postaramy się przygotować indywidualną wycenę

 

 

Wysyłki do Klientów spoza Polski są wyceniane indywidualne - prosimy o kontakt na biuro@planetadom.pl

 


Przesyłki duże gabarytowo typu wanny , kabiny, ceramika sanitarna - koszt dostawy wyliczany jest indywidualnie.

 

Wysyłka cegieł

Standardowo nie łączymy wysyłki cegieł z produktami innych producentów  ale  zapytaj o koszty w przypadku gdy chcesz zamówić cegłę i inne towary - postaramy się przedstawić korzystną cenowo ofertę

 

 

 

* Przesyłki kurierskie są realizowane i ubezpieczane przez firmę JASFBg , DB Schenker, UPS, PEKAES lub inne firmy współpracujące ze sklepem zwane dalej Kurierem.

* Przesyłki dostarczane są przez Kuriera w dniach roboczych najczęściej w godzinach od 9 do 14 możliwy jest telefoniczny kontakt kuriera z Klientem celem poinformowania o godzinie dostarczenia.

* Klient zobowiązany jest dostosować się do ustaleń z Kurierem określających termin oraz godzinę dostarczenia zamówienia pod wskazany adres i odebrać przesyłkę osobiście lub zapewnić jej odbiór przez osobę upoważnioną, po uprzednim kontakcie ze sklepem Planetadom.pl


*Jeżeli Kurier nie zastanie Klienta pod adresem dostawy mimo wcześniejszego telefonicznego poinformowania Klienta, awizuje przesyłkę i wskazuje miejsce, gdzie Klient może ją odebrać. Przesyłkę awizowaną Klient zobowiązany jest odebrać na własny koszt i własnym staraniem w terminie 2 dni roboczych od daty wystawienia awizo. Ewentualnie kurier dostarcza przesyłkę ponownie. Jednakże taka przesyłka, którą Kurier musi ponownie dostarczyć, jest płatna. Zostanie dostarczona po wpłacie kwoty drugiej dostawy na konto sklepu.


*Klient po otrzymaniu przesyłki sprawdza stan przesyłki (ew. uszkodzenia) i zgodność jej zawartości z dokumentem przewozowym.Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu przesyłki powinny być opisane na liście przewozowym w obecności kuriera i opatrzone jego podpisem.

*W przypadku towarów dostarczonych na paletach należy obejrzeć je z zewnątrz, czy paleta lub pudełka nie zostały uderzone, a opakowanie nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.

* Jeżeli stan wizualny przesyłki paletowej nie budzi zastrzeżeń Klient w liście przewozowym wpisuje: „Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia. Nie stwierdzono zewnętrznych uszkodzeń.”

* Jeśli Klient poda w formularzu zamówienia błędny adres wysyłki i będzie ten adres zmieniany w trakcie realizowania wysyłki zostanie naliczona dodatkowa opłata ( ponowny koszt dostawy) - towar będzie dostarczony po uiszczeniu tej opłaty

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl